نصب و اجرای انواع پوشش کف | ۰۹۱۲۲۹۴۹۸۹۱
سفارش انواع پارکت | 44004900-021

تهران، بلوار فردوس شرق، ساختمان افرا، واحد ۱۴

پارکت سبز را بشناسید

آنچه در این مقاله می خوانید:

پارکت سبز شاید یکی از رنگ‌هایی باشد که خیلی به استفاده از آن در دکوراسیون فکر نشود. رنگ سبز، به دلیل حس طراوت و تازگی که القا می‌کند، این روزها زیاد در دکوراسیون مدرن استفاده می‌شود. این رنگ نه‌ تنها طعمی از طبیعت را به خانه اضافه می‌کند، بلکه می‌تواند تاثیر مثبتی بر احساسات شما داشته باشد.

ویژگی رنگ سبز این است که اغلب با رشد، تعادل و هماهنگی همراه است. این ویژگی‌ها تاثیری آرام‌بخش بر ذهن و بدن انسان دارند و به همین دلیل استفاده از اجزای سبز، مانند پارکت سبز، در دکوراسیون امروز، توصیه می‌شود.

با این همه، هنوز هم تعداد کسانی که از پارکت سبز برای دکوراسیون خانه استفاده می‌کنند،‌ شاید زیاد نباشد. اما واقعیت این است که وقتی ما در مورد پارکت سبز صحبت می‌کنیم، شاید رنگ سبز چمنی به ذهن متبادر شود. اما این‌طور نیست.

پارکت سبز، طیف وسیعی از رنگ‌ها، از ملایم تا تیره را دارد،‌ که تصویری زیبا به کف خانه شما می‌دهد. اگر این موضوع برایتان جالب شده، این مطلب را از دست ندهید.

حس سرزندگی با رنگ سبز و سفید

ترکیب پارکت سبز با دکوراسیون و رنگ‌های سفید، حس سرزندگی و تعادل زیادی ایجاد می‌کند.

مزایای استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون

طراحی با استفاده از رنگ سبز، مزایای زیادی برای صاحبان خانه‌هایی دارد که به دنبال آرامش خاطر و زیبایی شناسی هستند. طبیعت، همواره حسی خوب و دلنشین به افراد منتقل می‌کند. رنگ سبز، رنگ غالب در طبیعت است و به همین دلیل استفاده از این رنگ در دکوراسیون، می‌تواند جذابیت خاص و نشاط و طراوات را به خانه بیاورد.

اگر به‌دنبال اضافه کرد حس طبیعت به دکوراسیون خانه هستید، ‌ترکیب رنگ سبز، می‌تواند نقطه شروع خوبی باشد. از سایه‌های آرام‌بخش سبز گرفته تا رنگ‌های سبز تند و پرانرژی، می‌تواند طیفی از اثرات روان‌شناختی را به فضای شما اضافه کنند.

استفاده از رنگ سبز در طراحی داخلی، اثری آرام بخش بر ذهن و بدن دارد. گنجاندن رنگ سبز در طراحی بخش‌های مختلف مانند مبلمان، پرده، تزیینات داخلی، پارکت لمینت یا کفپوش‌های دیگر به رنگ سبز، تاثیر مثبتی بر احساسات و آرامش شما خواهد داشت.

 

ویژگی‌ طیف‌های مختلف رنگ سبز

وقتی در مورد پارکت سبز صحبت می‌کنیم، منظور رنگ سبز چمنی یا سبزی که در طبیعت زیاد دیده می‌شود نیست. این رنگ را شاید بتوان با اضافه کردن گل و گیاه، یا تزیینات مختلف هم به خانه آورد.

منظور از رنگ سبز پارکت، طیف خاصی از این رنگ است. برای مثال، رنگ سبز خیلی روشن، مثل سبز سدری، یا سبز نعنایی خیلی روشن، فضایی آرام را ایجاد می‌کنند. این رنگ‌ها انتخاب بسیار خوبی برای فضای نشمین یا اتاق خواب هستند.

طیف رنگ سبز زمردی، کله غازی یا سبز آبی که به اسم آبی درباری هم شناخته می‌شود، حس تجمل و عمق را به فضای شما اضافه می‌کند.

نکته مهم ترکیب رنگ سبز با دیگر رنگ‌های دکوراسیون شماست، که باعث بالا رفتن تمامی حس‌هایی است که در این مطلب گفته شده است. یعنی هارمونی و هماهنگی باید در تمامی بخش‌های دکوراسیون وجود داشته باشد.

ترکیب رنگ‌های سبز با نورپردازی ملایم، فضایی گرم را در خانه شما ایجاد می‌کند.

پارکت سبز با دکوراسیون قهوه‌ای

پارکت سبز، با دکوراسیون قهوه‌ای، طبیعت را به منزل شما می‌آورد.

ویژگی‌های پارکت رنگ سبز

با توجه به تمامی ویژگی‌هایی که در مورد رنگ سبز در دکوراسیون خانه گفته شد، انتخاب پارکت سبز، باید با دقت خاصی انجام شود.

هنگام انتخاب پارکت سبز، مهم است که سایر عناصر دکوراسیون خانه را نیز در نظر بگیرید. رنگ سبز خیلی خوب با رنگ‌ها و مواد طبیعی مانند چوب و سنگ، هماهنگ می‌شود.

وقتی می‌خواهید حس طبیعت را به خانه بیاورید، باید به هارمونی و هماهنگی رنگ‌ها و اجزای دکوراسیون خیلی توجه کنید.

پارکت سبز، حس هماهنگی و تعادل، آرامش و رشد را به فضای داخلی شما می‌دهد.

کاربرد پارکت سبز

گفتیم که پارکت سبز، طیف وسیعی از رنگ‌های سبز را شامل می‌شود. پارکت سبز که دارای رنگ‌های روشن و خیلی شاداب و به اصطلاح جنگلی است، برای دکوراسیون اتاق‌ خواب کودکان، مهد کودک‌ها و فضاهایی که نیاز به القای طراوت و سرسبزی دارند بسیار مناسب است.

در مطلب بهترین رنگ کفپوش برای اتاق خواب، در مورد ویژگی‌های رنگ‌های مناسب برای اتاق خواب کودکان، مطالبی گفته شده که در صورت تمایل می‌توانید آن را مطالعه کنید.

پارکت سبز با رنگ‌های خیلی روشن، مثل رنگ سدری یا طیف‌های خیلی روشن‌ سبز، برای استفاده در اتاق نشیمن، یا پذیرایی، سالن‌ها و فضاهایی که می‌خواهید رنگ آرامش به آن بدهید بسیار مناسب است.

پارکت‌های معمولی یا پارکت لمینت، گاهی طیف‌های رنگی مختلف را در خود دارند. مثلا شما می‌توانید ترکیبی از رنگ سبز با قهوه‌ای یا سبز با سفید و کرم را در یک پارکت ببینید. یا ممکن است طیف‌های مختلف رنگ سبز در پارکت قرار داده شده باشند که با سایه و روشنی که ایجاد می‌کنند، حس تازگی و طراوت طبعیت را به خانه شما می‌آورند.

تناژ پارکت سبز

تنوع رنگ سبز در پارکت سبز،‌باعث می‌شود که این پارکت برای همه فضاها مناسب باشد.

بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با پارکت سبز

بهتر است که پارکت سبز را با مبلمان‌های به رنگ چوب ترکیب کنید. البته رنگ سبز با سفید هم ترکیب آرام‌بخش و جذاب و در عین حال مینیمال و مدرن را به شما می‌دهد.

ترکیب مبلمان قهوه‌ای با پارچه‌هایی با طیف کرم و سبز، در کنار پارکت سبز روشن، می‌تواند، حس تجمل را به خانه شما بدهد.

در مجموع، بهترین انتخاب برای ترکیب با پارکت سبز، مبلمان با رنگ چوب طیف قهوه‌ای، و دکوراسیون سفید است. این رنگ‌ها قدرت و تاثیر رنگ سبز را بیشتر کرده و به دکوراسیون شما جلوه خاصی می‌بخشند.

خرید و نصب پارکت سبز

اگر به خرید پارکت رنگ سبز علاقه‌مند شدید و نیاز به مشاوره برای بهترین و مناسب‌ترین رنگ دارید،‌ می‌توانید با مشاوران مدرن دیزاین تماس گرفته و در مورد انواع مختلف پارکت و نحوه ثبت سفارش راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

پرسش‌های پرتکرار

پارکت سبز با چه رنگ دکوراسیونی متناسب است؟ بهترین رنگ‌ها برای ترکیب با پارکت سبز، طیف رنگ قهوه‌ای و رنگ سفید است. این دو رنگ می‌توانند ویژگی‌های خاص رنگ سبز را پررنگ‌تر کنند.
پارکت سبز برای استفاده در چه فضاهایی مناسب است؟ از طیف رنگ‌های پارکت سبز می‌توانید در دکوراسیون اتاق نشیمن، پذیرایی، آشپزخانه، اتاق کودکان و در مهد کودک‌ها استفاده کنید.

مدرن دیزاین
مدرن دیزاین

برای داشتن یک کفپوش بادوام، زیبا، شیک و مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× Send
سبد خرید
خانه

بهترین و جدیدترین

کفپوش، پارکت، قرنیز و دیوار پوش با مدرن دیزاین

👇مشاوره تخصصی انتخاب طرح و رنگ👇